Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 6 mars 2012

Simultanförmåga?

Underbar dag på jobbet!
Målat naglarna. Städat det rosa kontoret så att det nu är redo för besökare. (nyfiken?)
Och skrivit några nya rader i kalendern!
Hinner med några samtal innan lunch. I em ska jag lämna en rosa drömlåda till min nya vackra kollega och tillsammans ska vi kika igenom innehållet!
Sen ska vi dricka kaffe och njuta av vårvädret en liten stund innan jag och sessorna åker till affären för att köpa lite mat. Ikväll blir det nåt gott! Längtar efter att mannen kommer hem från sin arbetsresa till Norrköping.

Hur har din dag varit? Minst lika härlig som min hoppas jag! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone