Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 3 mars 2012

1077!!! Måste ju firas!!

W O W!
Coolt!
Här går det undan!
Inser att det finns en och annan trogen bloggläsare där ute - om det inte är så att vissa är inne typ 20 gånger per dag?!
Kollade för någon dag sen och tänkte att det var coolt att jag närmade mig 1000 besök!
Och nu, vips så har jag passerat med råge utan att märka det!

Hmmm - hur ska jag bära mig åt för att fira detta på ett skojigt sätt då?

Kan lotta ut ett presentkort i min webshop kanske?!
Det är väl ganska kul!?
Där finns ju nåt för alla!

Så - hur gör man för att delta?

Hmmm... Jo, vi gör så här.
Kommentera detta inlägg med valfri text. Typ varför du läser här? Vad du gillar med bloggen? Eller vad du saknar? Eller kanske bara berätta vem du är? Du kanske har nåt annat skojigt att berätta?

Hur som helst - skriv en rad så är du med och deltar i utlottningen av ett presentkort på 200:-
Glöm för allt i världen inte att signera din trevliga kommentar så jag vet vem som skriver! ;)

Jag drar en vinnare om 1 vecka!

Lycka till!