Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 13 mars 2012

Jag!

Japp, här är jag.
Har - hör å häpna ;) - idetorka!


Har haft en underbar dag!
Träffade en vacker kvinna idag som jag inte träffat på länge. Vi drack kaffe, pratade om det ena å andra.. Sen gick vi en trappa upp till det rosa kontoret! Hon fick prova hudvården och testa lite härlig make-up! Nice!
Dessutom hade hon sin helt ljuvligt charmiga och söta dotter med sig! 4 månader gammal liten sessa som jag passade på att mysa lite med!
Missuppfatta mig inte - men åh så gott de små bäbisarna luktar och bäbispladder är så gott att lyssna på!

På kvällen har jag haft besök av en snygg klasskompis från högstadiet. Provade ögonskuggor, drack Loka och uppdaterade oss om varandras liv sen vi sist sågs! Tiden går så galet fort och mycket hinner hända på några månader. Hur som helst så var det väldigt trevligt att träffa henne igen! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone