Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 14 mars 2012

Våren är här!

På Instagram och fb poppar det upp bild efter bild på ljuvliga vårtecken! Knoppar, blommor och t.o.m en liten nyckelpiga!
Självklart vill jag ju även jag dela med mig av några tydliga vårtecken.



Kan väl inte påsTÅ ( förlåt - riktigt taskig humor) att fötter är den vackraste delen på en människa. Men nu handlade ju inlägget om vårtecken! Ett klart sånt är ju nära man målar tånaglarna!




Shimmer ligger på dörrmattan och njuter av de varma solstrålar som silas in genom fönstret.
Bredvid henne vilar ytterligare ett vårtecken!
Sandalerna är framplockade och avdammade ;)

Lovely!

Oh, missade ett vårtecken som jag tyvärr inte har bildbevis på!! ;)
Pappa har svirat om bilens vinterdäck till sommarens!

- Posted using BlogPress from my iPhone