Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 26 januari 2012

What a day!

Vilken underbart härlig start på dagen jag hade!
Gjorde irodning tjejerna på morgonen. Lämnade Mirabelle vid skolan. Åkte sen hem en snabb sväng och packade en liten väska med rena kläder och schampo, scrub och mascara ;) Åkte till pappan och år lugn frukost medan jag läste HN. Åkte sen till stallet och hade en helt underbar ridtur på Flekkur ihop med Tina på Sinfonia. Solen sken, himlen var blå, luften frisk och snön var krispigt gnistrande. En av Tinas två vackra hundar var med och sprang glatt runt i närheten av oss. Gick snällt brevid när hon blev tillsagd att göra så. Lugn skritt där man bara kunde sitta och njuta av stunden, härliga travsträckor och helt underbar galopp över snötäckta ängar! Åh! Saknat! Så mycket! Men lugn å fin - nejdå, är inte lockad att köpa egen häst! Eller jo, klart att jag är! MEN, det finns inte med på kartan över huvudtaget. Jag vet ju vad egen häst innebär. Och det finns det varken tid eller ekonomi för. Absolut inte. Men visst kan jag utan att tveka säga att jag verkligen saknar hästar och stallivet! Och en dag, en dag mina vänner så ska jag bli hästägare! Men inte nu...

En underbar start på dagen. En mysig mittdel på dagen ;) Besök av min härliga goa glada Anne. En fantastisk vän och kollega! SÅ mysigt att träffa henne!

Avslutade med att åka ut och ha hudvårdsklass. Vilken trevlig kväll med 4 glada härliga kvinnor som fick en skön stunds lyx i vardagen. Älskade hudvården och fick en smygtitt på ett litet urval nyheter!
Coolt jobb jag har!

Wow. Jag har det bra. Riktigt bra! I love my life...