Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 29 januari 2012

Tekniska problem!

Hmmm... Har hänt nåt med min blog-app på luren. Jag brukar ju göra 95% av mian inlägg via den, eftersom jag tar bilder med min lilla lur.
Nu har det hänt nåt oförklarligt, så den vill inte posta mina inlägg. Skumt. Hoppas jag får igång den. Får väl annars helt enkelt skriva såhär - via datorn. Har ju massa kul att uppdatera! Men hinner inte precis just nu. Har ett hus att röja ;)
Men, sen, hoppas jag kunna sätta mig och skriva av mig. Har ju minst 3 inlägg att göra. 3 låånga inlägg... antagligen blir det fler....

Men, så länge. Jag har inte glömt min sida... Återkommer inom kort!
Ha en underbar dag!

Baka en kaka, ta en promenad, ring en vän... ha en skön söndag!