Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 18 januari 2012

Myskväll

Efter seminoff åkte vi till guldheden och Ellie. Där åt vi mumsig thaimat, myste och avslutade med ljuvligt goda onyttiga kakor! Lyx!

















Mätt och go satt jag i soffan ocj bläddrade i en läcker bok - Maria Montazamis! Hon är ju bara helt underbar! Vilken skön bok!!!! Me want!!!!! Måste dela av mig av ett helt fantastiskt recept jag hittade!
Nån dag när jag har tid ska jag göra en inhandlingslista och sedan ge mig på det hemma! Verkar avancerat, men jag ska minsann!!!!



Hahaha!!!! Som sagt, underbara härliga Maria Montazami!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone