Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 20 januari 2012

Dille!

Ja. Som den bortskämda prinsessa jag är har jag dille på både det ena och andra. Den ena samling mer onödig än den andra. Ytterligare I-landsbekymmer ;) Jag älskar vackra kokböcker, är galen i skor och väskor, har definitivt fler nagellack än nödvändigt, har klänningar så det räcker och blir över, frossat i barnfilmer (till sessornas stora glädje) och kommer aldrig få för många smycken!
Så, fick spontanbesök av min coola snygga vän Rosanna och galet söta prinsessan Nova. Och dessa godingar hade av okänd anledning med sig paket till mig - igen!!!! Jag som älskar presenter! Har dock svårt att avgöra vilket som är roligast - att ge eller få.... Dilemma...

Och gissa vad som fanns i det söta lilla paketet?!
Ända från London :)



Supersöt! Och ascool! Me like! Biggest thanx! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone