Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 14 januari 2012

Dagens fynd!!!

Ni som känner mig vet att jag älskar gamla möbler! Viss förkärlek för stora skåp, gärna vitrin! Och nu har jag fått köpa ett som jag några gånger spanat in! Köpt av en vän. Står nu fint i köket, laddat med två andra passioner - kokböcker och porslin! Och inte vilket porslin som helst, utan mitt mest värdefulla! Har nämligen fått ta hem den vackra vita servisen som mamma och pappa fick (/skaffade?) när de gifte sig!!! Tyvärr är den inte helt komplett längre, men vem vet, har jag tur så kanske jag hittar saknade delar nånstans nån gång...









Och, hör å häpna, jag överväger starkt att måla utsidan av skåpet vitt!!

- Posted using BlogPress from my iPhone