Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 18 december 2011

Tjejkväll!!!

Wow! Att ha äkta vänner är en sann rikedom! Tänk att jag har den stora följden att få vara del av ett litet sammansvetsat gäng som har sina rötter långt tillbaka till blöjåldern! Vi har hållt ihop och umgåtts genom hela livet. Från att vara barn och leka med Barbie till att vara vuxna. Några av oss är gifta, har 1-3 barn och hus. En bygger hus. En är höggravid... Livet! Underbart är det att ha så nära vackra vänner i sitt liv!





Tillsammans i Helenas (och Jonas!) nya hus så lagar vi mat ihop! Pizza står på matsedeln och ja... Många kockar, olika recept... Några skratt! Mycket värme - mycket gott resultat!















Fantastiska fina Helena höll i taktpinnen och organiserade och ledde oss väl ;) :)






När maten var klar var hela sköna gänget samlat!







När alla var mätta väntade det alla egentligen kommit för!!!!! Hahaha!
Paketleken!!!
(recept följer)



Redan från start tog jag ett klart sikte på dessa matchande burkar!!! Tur jag hade som lyckades hålla hårt i dem och få dem med mig hem! :)

Tack Helena, Suss, Ellie, Charlie & Vigge! Me love you!!! Very much!!

- Posted using BlogPress from my iPhone