Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 25 december 2011

Julaftonskväll

Ska enligt tradition firas hos mormor med mina gudföräldrar Inga-Lill och Göran och med mina föräldrar. Precis som förra året var mamma inte hemma med oss - utan då på sjukhuset. Denna gång firade hon med oss från ovan molnen. Skumt... Men även kvällen gick fint och blev riktigt trevlig. Innan turen till Årnäs åkte vi och gjorde julfint hos mamma. Blandade känslor. Fint - men konstigt och lite jobbigt.



Hon fick en liten julgran som vi klädde - och jag la dit ett litet silverhjärta med texten "Best mom"

Sen rullade den röda raketen ut till mormors lilla härliga vita hus.






Ho ho ho!!! Finns det några snälla barn?!
Nä - jag var inte Tomte. Vi fick ju såklart besök av den riktige Tomten!!!






Lyckliga barn som fick många fina paket även i år!

Även jag hade tydligen skött mig tillräckligt väl för att få några riktigt trevliga paket! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone