Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 20 december 2011

På väg...

... mot Göteborg och fastnade i bilkö. Där stod vi... Sen sniglade vi frammåt... Sakta sakta sakt - segt!


... mycket att titta på... Not!


På andra sidan susade bilar förbi...


Info?! Vad händer?! Inte vet jag!

Sen äntligen kom vi loss och jag kunde åka till Göteborg för att träffa två av mina fantastiska kollegor!

Först härlig frukost med vackra Helene!
Lyxfrukost på Brogyllens café där vi i lugn och ro satt och pratade och bytade små julklappar! Så mysigt!




Sen åkte jag vidare till min goa fina Anso!



Åt lite till. Pratade lite till! Myste (mös?) lite till! Så glad att jag fått sånna härliga kollegor - sånna fantastiska vänner!

- Posted using BlogPress from my iPhone