Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 11 december 2011

Joseph 10 år

Skulle jag vilja skriva... Fast egentligen fyller han redan 12!!!!

Efter 3 år i USA har vi äntligen familjen Bergh hemma vid en födelsedag! Underbart att få gira ihop igen istället för att posta paket! Och att vi dessutom blev bjudna på massa gott att äta och mycket trevligt sällskap gör ju inget sämre :)


Är det en äkta svensk (eller iaf äkta och köpt i Sverige) eller är den rätt igenom amerikansk låtsas?! Fin är den iaf! :) Granen alltså! Mannen är min och i högsta grad både äkta och svensk! Synar granen...



Tina har julpyntat! :) Så fint!






Finn 1 fel! ;)






Mums!!!!






Joseph 12 år! Så fin!
Och så tar vi en bild där han "ser ut som vanligt" på kort iaf ;)









Stora och små leker basket på gatan! Osäker på vem som har roligast men råder inga tvivel om vilka som var tröttast efteråt ;) Vem som vann är väl oviktigt?!




Tv-spel och slappa efter den tuffa matchen!

- Posted using BlogPress from my iPhone