Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 29 december 2011

Tina firar 3*! :)

Efter ridturen tog jag ett varmt skönt bad och sen var det dags för mysigkväll hos kära svägerskan, svågern och våra tre fina gudbarn! Vi firade Tina som fyllde år - hur många verkar lite oklart ;)
Det blev en trevlig, skön, mysig kväll med god mat, småprat, spel och lek. Lite kaffe å glass slank visst ner med. Sen följde Mathias med mellanprinsen på basketträningen :) Vet att jag sagt det innan, men det tål att upprepas - så skönt att ha dem hemma!





Joseph och Norah


Nellie och Anthon


Noah och Mira


Ett fint dukat bord väntade när vi kom!


Soffhäng framför tv:n - Wall-E


- Posted using BlogPress from my iPhone