Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 9 december 2011

Annars då?

Jodå - vart en lugn härlig dag - inomhus! Typ storm ute med galna vindar och massa regn. Brrrr och ush! Men jag har vart inne och haft gott sällskap. Gjorde Sofies naglar inför en trevlig helg och fick även besök av fina vännen Malin som nydligen tagit det geniala beslutet att teckna avtal som min nya kollega :) Sweet! Och smart! Specialerbjudande just nu om man är nyfiken!

Fick även hem min underbare man som vart på jobb i goa grannlandet Norge. Åh, jag gillar norska och tänker att jag gärna åker över mån gång.

Nu slappar vi hos världens bästa pappa. Mätta och slöa i väntan på Idolfinalen. Jag såg ju de första avsnitten av denna säsongen. Missade mitten och har nu sett de typ 5 sista avsnitten. Gillade Molly då jag är svag för powerballader. Gillar Robin. Gillade Amanda som åkte ut och Moa med. Sköna röster! I finalen håller jag dock på La fondell. Gillar hennes orginella röst. Hennes tolkning av True colors och Björks låt var grymma! Me like! :)

Imorgon är det lördag. Då ska jag och Mira till stallet. Hoppas att den värsta stormen lagt sig till dess...


- Posted using BlogPress from my iPhone