Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 25 december 2011

Lycklig kanin!

Hör å häpna! Eller kanske inte häpna - vad vet jag?! Vi har bara en kanin kvar. Även den sista (nästsista) dog för några veckor sen!!!! Skumt. Enda anledningen vi kan hitta är att de kanske var lite "klena" - den enda vi har kvar är pappa kanin som var den första. Han är den enda som var vaccinerad. De har ju fått mat och vatten regelbundet så vi har vart förvånade varje gång! Min kanin jag hade när jag var liten levde i 13 år!
Hur som helst! Vi tyckte synd om vår ensamme lille kanin så i julklapp fick han en innebur och bor nu i tamburen med katterna! Det går väldigt bra! Han bryr sig inte ett skvatt om de två nyfikna pälsbollarna - och dessutom verkar de mer rädda för honom än tvärtom! ;)















- Posted using BlogPress from my iPhone