Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 15 november 2011

Awards night!

Wow vilken kväll!!!!
4 gånger per år samlas kollegorna i vår härliga unit och har Awards night! Vi firar kvartalet som gått och har en kick off för det som kommer!
Vi kröner en Queen of Sales - den kollega som har haft högst inköp under kvartalet och en Queen of Sharing - den kollega som haft störst teambuilding under kvartalet. Så häftigt att få både beröm och belöningar för att man gjort sitt jobb! :) Man kan få smycken, eller en snygg väska, skor eller något annat fint <3
Vi kröner en kollega med den mest åtråvärda titeln - Miss GoGive! En miss Go-Give röstas fram av kollegorna - helt oberoende av försäljning eller statistik. Man röstar på den kollegan man känner ger av sig själv utan att förvänta sig något tillbaka. En Miss Go-Give är en varm kvinna som sprider värme, glädje, inspiration och tillämpar den Gyllene Regeln :)

Här kommer några bilder från den härliga kvällen med kollegorna! :)
Sweeeeeeeeet!!!



Fint uppdukat! :)


Några fina bilder från kontoret! Såååå fint! Här ser ni lite av det fina som lottades ut under kvällen!








Vi fick god sallad med tillbehör och sedan kaffe och shoklad!


Min fantastiska kollega Helene med sin vackra dotter Jessica!


Kvällen till ära hade jag mycket gott sällskap av mina fina kollegor Sara och Madde!





Snart är det jul!!!!!!!


Mary Kays grundare! En mycket klok, framgångsrik och varm kvinna - Mary Kay Ash!







Avsett för kvällens queener!



Helene, Jag & Görel!



Kvällens klart mest strålande kvinna var självklart vackra Helene - som fick vad hon förtjänade ;)
Grattis till tre åtråvärda titlar!


Jag fick en oväntad men mycket välkommen present i form av ett par gryyyyymt snygga svarta höga klackar! ME LIKE!!!!!!!!!!!!



Kvällens klart coolaste strumpbyxor satt på min vackra kollega Nina! Tror att hon sa att de finns på Gina tricot???

Och slutligen - en bild på min goda vän och fantastiska kollega Anso! Min mentor och inspiration! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone