Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 1 november 2011

Reklamsms..

.. från Halens fick mig faktiskt att öppna lappen igår och in å kika webshopen!
Fanns en hel del fint, men bara fönstershopping denna gången..
Men visst blir man lite lockad..



Älskar klackade skor! Leopardskorna hon har på sig är ju inte helt trista...



Och på denna sodan väljer jag den vita klänningen längst ner i mitten.. Ihop med den svarta längst till höger i mitten..




Och på denna sidan... Hmmm, varför välja?! Tar väl allt!?!!

Och så sista sidan...



Om jag köper trosorna längst ner till höger... Kommer min mage se likadan ut då?!?! Isf slår jag på stort och köper två par! Och den matchande bh-n!

- Posted using BlogPress from my iPhone