Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 13 november 2011

Fars dag 2011























En dag med massa gott att äta och mycke kärlek!

När vi slog in paketet med en skjorta till min pappa från sessorna..
Nellie- Min morfar är så snygg.
Norah- Ja, och stilig är han me!

Hahaha! Så söta! Och både de och storasyster älskar verkligen sin morfar!
Och att få ha bonusar som en gudmormor Inga-Lill och gudfarfar Göran är ju sannerligen inte illa! Mysigt!! Guldkant på tillvaron!

På kvällen blev det en sväng till Varberg för ett kort besök hos Mathias föräldrar. Där träffade vi även hela familjen Bergh! Mysig avslutning på en härlig dag!

Nu är det dags att sova.. Tystnaden har lagt sig i huset - förutom diskmaskinen som diskret "surrar" i köket..

Imorgon börjar en ny vecka med nya äventyr och möjligheter!

- Posted using BlogPress from my iPhone