Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 1 november 2011

Can't wait!!!

Snaaaaaart på en bio nära dig ;)
Har läst alla böckerna sådär 3-4 gånger och sett alla filmerna! Me like - big time!
Fast det tog sin lilla tid innan jag fastnade.. Det var långt efter att den första filmen kommit ut på dvd jag såg den. Fastnade! Köpte hem alla böckerna och tokläste dem fort för att sen se film två... Och snart kommer då äntligen del 1 av sista boken!!! Spännande!!!
Och ja, såklart jag har favoriter! ;) Mina favoritvampyrer är Alice och Emmet. Föredrar Jacob framför Edward. Precis som Bella kan jag dock inte välja läger...








Men nej, jag har varken t-shirts eller plansher ;)
Nån måtta får det ju va?! ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone