Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 28 november 2011

Spira i Båstad

Igår var jag först på utbildning hela fm! Underbart!!!
Väl hemma ville mannen överraska med utflykt!

Vi körde till Båstad! Där tog Mathias kollega Joel emot oss på gårdsplanen ihop med sin familj. Joels trevliga och kreativa fru hade öppet hus för sitt företag Spira! www.spirablommor.se

Så mycket vackert! Elin är verkligen duktig och den 10 dec kommer hon hem till mig på "Spira-Party" Det kan du läsa mer om på min facebook.

Efter att vi kikat i det mysiga tältet blev vi inbjudna! Så fiiiiint hus! Me like - big time ;) Vi bjöds på riktigt god mat och mycket trevligt sällskap! En toppenkväll!

Önskar att jag haft min riktiga kamera med så jag kunde tagit bättre bilder... Dessa bilder gör inte verkligheten rättvisa...

























Och gissa vad Elin precis börjat jobba med! Tyvärr inte i mitt team - men så kul att hon är en kollega!!



- Posted using BlogPress from my iPhone