Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 11 november 2011

SPAAAAAAAA!!!!









Några bilder i ordning från gårdagens ljuvliga SPA på Stenungsbaden med kära kollegor! Rätt nice att bli bjuden på sån lyx enbart för att jag skött mitt jobb! Sköna bad blev det! Innan vi intog allt det sköna vattnet så mumsade vi i oss varsin saftig räkmacka och gott vatten. Sen lite kaffe och choklad och alla fick varsin fin present!
Sen började vi vårt Spa-ande med att njuta av de båda varmvattenpoolerna utomhus med skön utsikt över havet! Den ena poolen med bubblor, och den andra utan. Sen gick vi in, sköljde av oss igen innan vi gick in och satte oss i "torrbastun"... Efter det så blev det den "vanliga" poolen en stund innan vi testade ångbastun... sen lite mer flyt och svalkande i den "vanliga" poolen innan vi avslutade på VIP-avdelningen med ett dopp i den varma sköna poolen.

MYS MYS MYS!
Man var rätt gött mör när man sedan nyscrubbad satte sig i bilen...

Wow vilken kväll!
Tusen tack till mina fantastiska kollegor för ett riktigt guldkorn!