Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 27 november 2011

Elliots dopdag

Idag hade vi äran att vara med när lille Elliot döptes i Varbergs kyrka! Jag fick dessutom hedersuppdraget att fota den stora dagen! Bilder från min riktiga kamera kommer i ett eget inlägg.
Efter dopet innan festen träffade vi Andreas, William och Sofie :)





Nellie hjälpte gärna Sofie att bära paket!





Alla skrev söta små lappar till den lille prinsen!


Idag var det Elliots stora dag


Inget kalas utan ballonger!!! :D


Helena hade gjort ett sååå vackert album till Elliot!!!





Kärlek!
Ingen kärlek är större än kärleken till sitt barn!

- Posted using BlogPress from my iPhone