Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 23 november 2011

Shopping..

..inför advent & jul! Gick ett (5) varv på Village idag! Har inte vart där på länge. Wow! Favoritbutik!! Finns så mycket olika fint!! Man blir inspirerad och får nya idéer på inredningen. Frågade snällt om jag fick ta några bilder med luren för bloggen - hon sa nej, men jag gjorde det ändå, i smyg! Eh, nä!!! Hon sa ja såklart!!!!




Så fin julkrubba! Den skulle jag vilja ha hemma!






Finns så många olika sätt att göra en adventsljusstake! På Village får du olika tips och det finns många läckra ljus i olika storlekar och färger :)









"we wish you a merry christmas.." Dessa fastnade sessorna för och önskar sig varsin under granen



Vad vore en jul utan glögg?! Och ännu mysigare i fina koppar!



Och vad vore glöggen utan pepparkakor?!







Jag önskar mig den vackra golvkandelabern!!! Tomtarna är faktiskt söta och marchallhållarna både snygga och smarta!



Jag hittade en rosa hörna!



På Village finns fina bakformar och underbart porslin















Like I said - en favoritbutik!

- Posted using BlogPress from my iPhone