Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 20 november 2011

Åååååh!!!!

Den var såååååå bra!!! Så "Twilightbiten"!!! Har läst alla böckerna 3-4 gånger! Har väntat på Breaking Dawn och ser verkligen fram emot den avslutande drabbningen i sista delen som sannolikt kommer om ett år! Visst - jag låter såååå fånigt fjortisfanatisk! Men, sååå skönt att få va det då!! ;) :) Kan dock inte avgöra om jag tycker mest om böckerna, eller filmerna. Det bästa är nog blandningen. Läs böckerna först och se filmerna sen, så kan man läsa in så mycket mer i scenerna i filmen.
Har som sagt verkligen väntat - och är inte ett dugg besviken, snarare fånigt lyrisk ;)

Tusen tack min älskade prins som går på bio med mig och tålmodigt lyssnar på mitt pladder, mina analyser och förklaringar! Du är bäst!
Tusen tack underbara pappa som skämmer bort oss genom att skämma bort sessorna så att vi kan gå på bio! Du är bäst - älskar dig!







Sprang på en vacker vän med sin vackra dotter i salongen :)



- Posted using BlogPress from my iPhone