Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 8 november 2011

I´m back!

Ber så hemskt mycket om ursäkt för min lilla icke självvalda pausen.
Jag har haft en del att pyssla med - och faktiskt - hör å häpna haft dålig fantasi ;)

Jag ska nu om en liten stund krypa upp i soffan och lägga ut lite bilder och updatera lite om vad jag gjort de senaste dagarna.

Har haft det väldigt bra iaf.

Och fått en och annan liten tankeställare. De poppar ju in lite då och då.

Jag och Mathias fortsätter att drömma, hålla tummar och händer knäppta för att få höra rätt namn läsas upp i mix megapol! Vore ju såååååå galet häftigt om han och Mirabelle fick åka till Disneyland Paris - på söndag!!!! Coolt!
Idag var det en pappa från Varberg som vann. En Pehr-Ola Karlsson. Vet inte vem det är - men stoooooort GRATTIS!!!!

Idag har jag haft en härlig dag som började med besök av en vän från gymnasietiden. Hon är så vacker och härlig och det var väldigt kul att ses igen! Roligt att höra att Lollo och hennes Martin och söta Melwin flyttat till Derome (för 2 år sen.....!!) De köpte ett läckert hus som jag blev nyfiken på när det låg ute på hemnet. Så nu ser jag fram emot att få hälsa på hos henne och se det coola huset i verkligheten!

Under eftermiddagen så kom barndomsgrannen och vännen Emma och hälsade på med två av sina tre killar. De har gått på Solkulla och alla barnen började genast leka. Självklart var även katterna väldigt intressanta :) Lite fika, lek och massa rolig härlig make-up!!! Verkligen älskar att jobba med make-upen! Såååå roligt!

Och som om inte dagen redan där vart helt ljuvlig - så fick vi kvällsbesök av sköna Rosanna och sötisen Nova! Lite lek, pizza och kvällsfika hanns det med. Småprat om det ena och andra medan sessorna lekte ihop. MYS MYS MYS! :)

Så underbart att vara omgiven av så sköna människor!!!!

Life´s good!