Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 8 november 2011

Kvällsbesök!

Rosanna & Nova hälsade på ikväll. Tänkte äta spagetti å köttfärssås... Men mammorna drabbades oförklarligt av plötslig handlingsförlamning och tvingades beställa äcklig (-not!) pizza! Till efterrätt blev det en helt ljuvligt mumsig kladdkaka som våra underbara gäster tagit med. Mums!!!


Norah skar sig en bit själv. Hon valde den godaste biten. Den som var i mitten av kakan - såklart! ;)






Och... bildbeviset!
För (kanske!!!) första gången så åt hon en skumtomte i november!!!!! Hahaha!
Helt oförberett och utan att tänka så hade hon plötsligt en halv skumtomte i handen - och resten i munnen!!!!
Utbrast (för mig mycket oväntat) -NEJ!!!! Vet du vad jag har gjoooort??!!!!!!!! Jag åt en skumtomte - före december!!!!

Hahaha! Söt!!!




- Posted using BlogPress from my iPhone