Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 19 november 2011

I stallet igen!

















Så stolt över min stora tjej! Hon är så duktig!! Vi tränar grunder och balansen. Idag var andra gången hon red barbacka (utan sadel) och hon travade "själv"!!! Jag höll inte i henne alls utan sprang brevid. Mira satte igång traven själv och bromsade sen själv ner till skritt igen!!! En av de fyra låååånga travsträckorna höll hon på att kasa av. Jag gjorde inget och trodde faktiskt att hon skulle trilla av - men utan att sakta ner eller bli rädd så lyckades hon räta upp sig och trava vidare!!! :D
En härlig ridtur på min klena konditions bekostnad! Flämtade som en halvdö ko (eller nåt!) Jag är i stort behov av motion kan man lugnt säga ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone