Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 21 september 2011

Utmana dig själv

Om man vill utvecklas framåt är det bra att utmana sig själv! Våga ta ett steg ur din bekvämlighetszon! Det har jag gjort idag!
Märkligt att jag kan göra goda såser, pajer, kalkon och baka div - men de mest grundläggande har jag svårigheter att klara på ett sätt som jag blir nöjd med! Tycker fortfarande inte om att göra pannkakor - för de går sönder! Och idag har jag gjort egna köttbullar. Och gissa vad! Knäppgöken (jag!) gillar inte att de ser ut som små pyramider! De ska ju bli runda! Jobbigt! Hahaha! Jag tränar vidare i köket och ser fram emot en härlig morgondag med jobb och för hoppningsvis blå himmel och en å annan solstråle kanske?




- Posted using BlogPress from my iPhone