Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 20 september 2011

A new pair...

... of shoes can change your life! Ask Cinderella!

Älskar skor!
Ni som känner mig vet att enligt min mening kan en tjej aldrig få för många skor!
(detsamma gäller även väskor och smycken såklart ;) !!!)

Idag har jag använt ett favoritpar. Välanvända och såklart väldigt kära! ;)




Men de tar lite tid att få på och av. I detta väder blir de fort våta och smutsiga undertill och då kan man inte gå in med dem. Sååå, när man ska gå in och säga hejdå eller hämta de små sessorna på förskolan får man vackert ta på sig sånna där snygga blå pööösar som även finns i tamburen hos tandis!
Läckra! -not!

Även om de är otroligt stöldbegärliga så måste man dock komma ihåg att lämna tillbaka dem innan man går... ;)




Älskar även stövlar i div färger och former...
Har ju ett par väl använda rosa Hunter som jag fått av min fina lillebror.
Här är några andra jag kikade på idag.
Me want! Finnes på Sko-Bo









I samma butik fanns även Converse i olika färger, storlekar och modeller.
Sessorna skulle vilja ha:



Medan jag gärna hade skaffat de svarta fodrade..




- Posted using BlogPress from my iPhone