Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 19 september 2011

Mamma & Pappa!!!

Detta är jag. Jag är Norahs mamma.




Detta är min underbara man. Han är Norahs pappa.




De flesta barn säger för det mesta mamma och pappa till och om sina föräldrar. Det brukar vara så vi vill ha det och det brukar vara så det är. Så är det här hos oss med... Iallafall med Mirabelle och Nellie.
Norah är just nu inne i en liten lustig och faktiskt både charmig och lätt irriterande fas. Mest charmig fast en aning irriterande. Hon envisas glatt och bestämt med att kalla oss Madeleine och Mathias. För - som hon säger - vi heter ju faktiskt det och då kan man faktiskt kalla oss det!

- Posted using BlogPress from my iPhone