Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 22 september 2011

FOKUS!

Skumt trött idag med huvudvärk och lätta koncentrationssvårigheter... Har tankarna spridda lite överallt och försöker samla ihop dem för att få gjort det jag behöver.

Älskar som sagt citat. Idag försöker jag hålla mig till ett:

"Start by doing what´s necessary, then do what´s possible and you´ll end up doing the impossible"

Så, börjar med att få i mig nåt. Kaffe t ex ;)
Och så lite skön peppmusik!
Börjar med Lady Gagas The Edge of glory som verkligen har fastnat och jag bara älskar den!

Sen tar vi Katy Perry och Fireworks! Så får vi se om det faktiskt kan bli lite gjort här idag!

Har en kalender med för många luckor!...

Let´s gooooooooooooooo!

Btw - underbart väder idag! GILLAS! Alla tjejerna är på utflykt till skogen med förskola/skola idag! :)