Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 14 september 2011

Susie, Jason, Daniel & Madde

Idag fick vi besök av Susie och Jason! Mysigt!!! :)












Tackar för de vackra rosorna! Älskar blommor! Och helst röda, rosa eller vita :)
Kortet var sååå fint och orden värmde verkligen! Blev både rörd och så glad!






Och lillebror kikade också in en sväng innan det var dags att rulla mot Sälen för vintersäsongen. Nu ser man inte honom igen på ett tag...





Och sen på em fick jag besök av en Madde! En härlig go tjej som jag inte träffat på länge! Vi hade en sååå mysig em och kommer hålla kontakten och ses en hel del i höst! Gillas!!! :)
Även hon hade en blomma med sig! Även den helt i min smak! Sååå fin!







- Posted using BlogPress from my iPhone