Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 24 september 2011

Del 3

Fortfarande fredag!
Lång intensiv men mycket härlig dag! En fullspäckad dag helt i min smak!

Hämtat Mira i skolan och rullar då en sväng till varberg för leverans av produkter och shopping hos vackra Josefine på favvomärket Lilly of Sweden.




Tog även en vända om Lindex för inköp av underbara velourbyxor till sessorna! Grymma brallor! Älskar dem! Sköna, snygga och billiga!
När tjejerna provade för att få rätt strl passade jag på att göra ett sånt där kort som alla andra gör! Hahaha



På väg hem gjorde vi ett litet stopp! Mathias bror som numer är canadensare är i Sverige med sin vackra fru Robyn och deras söta lille prins Robbie 3,5 månader gammal. Var ju bara tvungen att säga hej, kramas lite och gosa med det lilla underverket! Godingen somnade hos mig, men jag var ändå tvungen att släppa ifrån mig honom när vi skulle åka hem..



- Posted using BlogPress from my iPhone