Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 20 september 2011

Höst

Jag älskar sommaren! Värme. Blå himmel och sol vid stranden. Glass och fika ute. Ljumma kvällsvindar och grilla ofta!

Om man får riktig vinter så är det riktigt härligt! Snö och frisk luft! Julen och nyår!

Våren är kanske min favoritårstid. Efter en lång, kall och mörk vinter kommer ljus, grönska och fågelkvitter. Man värms av underbara solstrålar. Underbart!

Och så nu hösten!
Vad har vi med hösten som man gillar då?!
Kallare och på med massa kläder. Regn, blåst och rusk. Förkylningar.
Men, att gilla är ju alla vackra färger på träd och buskar!
Gillar att fylla år!
Och älskar att tända ljus!
T ex dessa söta små svarta ljuslyktorna med lite glitter på. Ser inte så märkvärdiga ut kanske. Men för mig värmer de lite extra. Jag har fått dem i present. Mamma har valt och köpt dem till mig...





- Posted using BlogPress from my iPhone