Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 21 oktober 2012

Storhandling!

Blev en sväng till Hajen igår!
Man fyller ju bara år en gång per år! Ska det va, så ska det va!
Fullt blev det!!!


Fast jo, just det!
Jag hade ju sällskap!
Underbara svägerskan Tina gjorde mig sällskap och passade på att veckohandla! Med tre pojkar varav två tonåringar går det åt en del hemma ;)
Mycket roligare att handla med trevligt sällskap!

Och just igår lyckades jag springa på en gammal vän från högstadiet. Supergo kille som jag inte träffat sen Halmstad neonatal när småsessorna föddes och hans son med låg där. Kul att ses igen! Komiskt nog så kunde jag gratta honom i förskott eftersom jag av nån anledning fortfarande minns att han fyller år dagen efter mig....

I kassan mötte jag en trevlig tjej jag inte sett på riktigt länge! En barndomsvän som jag lekt såååååååå mycket med som barn! Fina Li! Även hennes födelsedag minns jag - 29 oktober. Dessutom insåg jag att jag fortfarande minns telefonnumret de hade när hon var barn...
- Posted using BlogPress from my iPhone