Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 29 oktober 2012

Hjärtat blöder...

Slog på tv:n.
Du får mig att känna heter programmet på trean. Arja, Pauline och Molly sjunger till förmån för Rosa bandet.

Cancer. Usch. Ryser. Hugger i hjärtat. Och som alltid spelar musik på mina känslor.

Älskar Mollys röst. Så vacker.

Jag är trött. Prat om cancer. Molly sjunger en stark vacker låt.

Tårarna rullar. Hjärtat värker. Hjärtat blöder. Saknad. Saknad som smärtar.

Saknar dig obeskrivligt mycket mamma. Går liksom inte att sätta ord på alla tankar och känslor...

Min vackra starka mamma. Finns ingen som du och hålet i hjärtat kommer aldrig fyllas... Älskar dig.
Jag minns dig för alltid med värme, kärlek, glädje och stolthet!

Hur som helst....
Du fattas mig...


- Posted using BlogPress from my iPhone