Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 25 oktober 2012

Mitt i natten...

... då sover de flesta. Om man är vaken kan det bero på en älskad bäbis eller kanske jobb t ex. Eller att man hostar så man väcker sig och resten av familjen.
På hösten/vintern kommer förkylningar i alla varianter. Min kommer alltid som seg långdragen hosta. I natt sov jag sannolikt typ 4 timmar, varav 2 sittandes i en fåtölj.
Hmmm... Sådär skönt. Så, känner mig lite sliten idag.
När man hade bäbisar stördes ju sömnen ordentligt och nästan varje natt under en längre period. Då vande man sig och kroppen vid det - typ. Nu är jag van att få sova iaf 7-8 h per natt. Iofs ofta med 3 barn och ibland även 2 katter i sängen ihop med mannen. Men ändå...
Hur som helst, jag är lite seg idag ;) Men hey, i've been through worse ;)
Det var dagens i-landsproblem...


- Posted using BlogPress from my iPhone