Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 4 oktober 2012

Hej Anonym!




Trevligt att du följer min blogg! :)

Så här ligger det till - i just det inlägg du kommenterat är Nellie och Norah och blir bortskämda hos sin morfar - eftersom de ville de trots att det var mitt i veckan.

Sen kan det vara så att det ibland - som nu - upplevs handla mer om Mira. Helt enkelt för att hon kanske gör mest.
Det är inte för att hon får göra saker och inte hennes systrar. De får lov att testa massa saker men är intresserade. Vill de hålla på med en aktivitet får de mer än gärna göra det, och vill de inte så slipper de. Just nu provar alla tre innebandy. Våra tre töser är väldigt olika individer och då blir inte allt likt även om vi försöket göra allt så rättvist som möjligt.

Jag tar kort och bloggar lite då och då om det ena och andra. En del hamnar här - en del inte.
Det som visas här är en liten del av allt som händer i mitt liv!

Jag får helt enkelt försöka kolla så jag bloggar mer rättvist! Min avsikt är inte att någon ska ta illa upp eller känna att jag åsidosätter nån. Och i synnerhet inte nåt av mina barn - de är alla tre det värdefullaste jag har och jag älskar dem precis lika mycket!


- Posted using BlogPress from my iPhone