Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 21 oktober 2012

Birthday!

Hipp hipp hurra - vilken födelsedaaa!!
Tusen tack till alla underbara som hört av sig och gratulerat mig idag! Wow!!!
Så lycklig och tacksam!!
Jag har haft en helt underbar dag!
Älskar att fixa och greja för att sen fylla hus och trädgård med familj och vänner!
Fika, sällskap och glatt lekande barn! Lovely!!
Jag älskar presenter - de bästa är att så många tog sig tid att komma! Älskar att få presenter med en tanke bakom! Det har alla mina presenter vart!
Tack så hemskt mycket för hälsningar, besök och fina presenter!!!




Mira och Nellie dekorerar muffins!
















Redo för gästerna! Kakbordet laddat och borden dukade med frukt, salta pinnar och välfyllda godisskålar!



Mina första gäster hade med en värmande present - ett lass ved!! :)






Fullt inne - fullt ute! Härligt!!














Min underbara familj hade köpt den efterlängtade kandelabern!!!!
- En sån har mamma faktiskt önskat sig länge, sa Mirabelle




















Jag kommer somna gott med varmt hjärta och ett lyckligt leende på läpparna!
Feel blessed!
- Posted using BlogPress from my iPhone