Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 6 oktober 2012

Min rosa våning...

I vårt hus är det alltid nåt på gång...
Idag är min rosa våning öppen för härliga kunder som älskar hudvård, make-up och spa av högsta kvalité till snälla lyxiga priser!
Sköna erbjudanden och lite inspiration och idéer inför julen som snart närmar sig!

Välkommen att kika in före senast kl 16 och spana in vårt underbara sortiment!














Jag vet att jag redan flaggat för idag och hunnit blogga om det...
Men gjorde nytt inlägg med bilder istället för att göra om förra inlägget :)

Blir nåt tjatigt så får du scrolla förbi ;)

Men hallå - när blir hudvård, make-up och spa tjatigt?!?!?!!!
Never ever!!!!

Gillar du nagellack?!
Våra nya kommande är underbara!



Ingen bra bild... Men vi kommer få in rött, riktigt rosa och ett petrol/blågrönt!!! Mmmm, me like!
Men vill du ha - skynda - våra nyheter brukar gå åt i rykande fart!!
Limited = exclusive!! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone