Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 27 juni 2012

@ work!

Busy busy busy :)
Jobbar så det ryker! Tur att jag har ett jobb som är så roligt!
Tänk - drömmen är nära! Men ändå lite kvar!
Drömt, önskat längtat sen innan mamma blev sjuk. Sen dog hon... Sen paus... men NU!
Nu ska det hända!
Allt fokus ligger i mitt jobb just nu!
Svårt att beskriva hur mycket detta betyder för mig...

Så glad och tacksam att jag testade fastän jag sa att det inte var nåt för mig!
Så många underbara vänner jag fått, så mycket kunskap, så mycket personlig utveckling och massa hudvård, make-up och spa-produkter att njuta av! Dessutom små mysiga resor och en och annan present!
Galet!

Och allt startade med en starterkit och en order. Inga krav. Inga måsten. Jag gjorde inget i början. Kunde inget i början. Ville inget i början. Och det var ok!
Sen valde jag själv att testa lite!
Och det var kul! Riktigt kul! Och jag kunde! Det var inte svårt! Lite läskigt, men inte svårt!
Gav pengar! Nöjda kunder! Trevliga kollegor! WOW! Energi och glädje! Me like!

Det är detta, detta som jag försöker dela med mig av, till underbara kvinnor jag möter!
Vill att alla ska ha möjligheten att prova - eller iaf lyxa sig själv till ett galet förmånligt pris!
En del kommer älska det, precis som jag! En del kommer se möjligheterna, och en del kommer fortsätta att bara ha det för sig själv - och båda valen är helt ok :)

Så, om du sitter och funderar över nåt kul att ha i sommar?
Om du vill skämma bort dig själv?
Kanske du helt enkelt vill hjälpa mig?! Eller vad vet jag?!
Passa på NU, var spontan och ta ett snabbt beslut!
Ring mig, så hjälper jag dig att välja ut just dina MaryKay-favoriter!
Tänk - produkter till dig, din familj utan några krav alls! Så galet bra!!
Kanske du vill dela detta erbjudande med en vän - vi löser det! Eller kanske du känner nån som du tror skulle älska detta - visa för henne!

Jag har veckan ut på mig att bygga mitt team! Och det är några tomma platser!
Slå två flugor i en smäll!
Skäm bort dig själv, ge dig en möjlighet samtidigt som du gör min dag!