Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 21 juni 2012

Blogg-tips!

Behöver du tips och inspiration om kost och motion så ska du kika in på malinkihlgren81.blogspot.com
Malin är en fantastisk vän som jag känt sen 5:e klass.
Detta är antagligen den av mina vänner som jag bråkat mest med i mina dar...
Kanske för att hon är den av mina vänner jag sannolikt är mest lik.
På senare år har vi tagit upp kontakten igen och jag betraktar henne som en väldigt nära vän att lita på :)
Idag på hennes nya fräscha blogg:




Och ja, precis som jag, var även hon skeptisk till MK i början. Provade lite, testade lite till... Och synade väl. Vad hittade hon då!? Precis som jag fann hon fantastiska resultat till snälla priser!
Idag är hon konsult, och vem vet vad hon gör med den möjligheten det innebär ;)
- Posted using BlogPress from my iPhone