Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 15 juni 2012

Campadre.se

Japp - det är mitt nya shopping-smultronställe!

Det kan bli ditt med!

Massa coola prylar, kläder och inredning m.m till rabatterade priser under begränsade dagar...
Vissa varor till upp till 70% rabatt!

Nu när jag har ett grymt löpband som jag faktiskt njuter av att använda varje dag så önskar jag ju mig ett par grymma skor att ha på mig!
Har hittar Reebok Easytone som just nu är på kampanj på Campadre!
Finns i min strl och flera olika färger att välja mellan! :)

Samtidigt som du gör som jag och registrerar dig helt gratis och kan kika runt och ta del av vad du vill så ger du mig en 100:- i rabatt på mitt nästa köp när du registrerar dig via den här länken och sen köper nåt...

http://campadre.se/tipsa/249109

Nice va! :)

Tack på förhand! Puss!