Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 10 juni 2012

Träning!

Äntligen har jag mitt efterlängtade motionsband hemma i vardagsrummet!
Och ja - det används!
30 min två mornar i rad!
Sweet!
I like it!
Passar mig finfint!
Lagom och känns så bra när den där halvtimmen är gjord!

Som sagt - passar mig perfekt!
Idag regnade det ute - men det gjorde ju inget...
Kunde ju glatt traska en sväng här hemma inne i värmen samtidigt som jag kollade på tv4-morgonprogram!

Under tiden jag gick kände jag en välbekant doft - kaffe!
När jag var klar så hade mannen gjort frukost som jag kunde njuta av tillsammans med familjen!

Rätt skön start på dagen!

Ikväll blir det en sväng till när barnen lagt sig...

Och du... det andra, jag köpte ju två - till priset av ett - finns kvar!
Om du också vill kunna motionera hemma i lugn och ro framför tv:n utan att skaffa barnvakt eller gå utanför dörren, så är det andra ditt för 2200:- Galet bra pris!
Mindre än vad ett gymkort kostar tror jag va?! Och då kan du träna när du vill....
Hör av dig om du är intresserad!