Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 11 juni 2012

Olustigt...

Eh...
Men, hallå! Jag är ju faktiskt inte säkert intresserad av fotboll. Händer för lite.
Dessutom förstår jag mig inte på eftersnacket där de sk experterna analyserar allt och alla och talar om vad alla gjorde fel...

Men nu ska jag ändå ge mitt expertutlåtande ;)
Mina åsikter kring denna fantastiska match är att det är trist att det gula lagets spelare "ramlar" stup i ett. Och att domaren köper det genom hela matchen. Synd på spelet liksom... Typ fusk...
Tycker att det är ett olustigt mål som blir från hörnan eftersom det målet är så galet onödigt. Om backen i fråga hade gjort det man lär sig i knattefotboll - dvs att täcka sin stolpe så hade målet aldrig gått in. Att täcka stolpen innebär att vara max 1cm från stolpen - inte 1m...

För övrigt håller jag fast vid att Zlatan är kung på plan :)

Och du, blågult vann ju till sist - och det var ju precis vad a l l a önskade!

O well, heja Sverige! Ladda nu om, satsa allt och kämpa mot England!!


- Posted using BlogPress from my iPhone