Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 17 juni 2012

Nu e de klippt!!!

Tack bästa Diddi!
Inte bara en fantastisk kollega, grym frisör och kusinens fru - utan en riktigt fin vän med!
Glad jag har dig!

Idag tyckte vi att det var på tiden att jag tog mig tid att sitta 5 min under saxen... Lite mer än 5 min.. Men, ja, en stund!

Som alltid har jag bara några få önskemål, men på det stora hela har hon alltid fria händer att klippa som hon vill. Litar på henne ;) Hon känner ju både mig och mitt hår :)






















Vad tycker ni om min nya korta frisyr?!

Nääääää!!!!
Bara skoja!!



Men det klipptes visst en del..






Supernöjd!
Som alltid!
Tack Diddi på Frisyrhörnan!!

- Posted using BlogPress from my iPhone