Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 17 juni 2012

Modell-make-up!

Åh så kul!
Tyvärr tog jag inga kort, men hoppas kunna visa färdiga bilder när de publiceras!

Tillsammans med Diddi på Frisyrhörnan stylades idag 4 snyggingar inför photoshoot!
Inte riktigt mitt vanliga sätt att jobba - men så kul att få hålla i borstarna!

Galet att jag som nätt och jämt lärt mig att sminka mitt asiatiska ansikte nu faktiskt har blivit så duktig att jag får uppdrag att sminka modeller!

Andra företaget jag blivit rekommenderad till och fått äran att jobba med!
Har fortfarande såååå mycket att lära - men mitt intresse för färger och skapande har alltid funnits och vuxit de senaste åren!
Bästa sättet att bli duktig på make-up är att gå på utbildningar, kurser och öva!
Övning ger färdighet :)

Hur som helst... Efter att modellerna blivit stylade så gick jag och Diddi till Blå dörren!
Lyx!!! Solen sken och vi njöt av den och gott att äta! :)



- Posted using BlogPress from my iPhone