Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 7 juni 2012

Nu ska här motioneras!!

Japp!
Skatteåterbäringen är här! Grattis till oss! De små slantarna ska sparas för ett nytt tak till huset :)
Men - även nåt jag verkligen önskat mig - länge!
Äntligen!
Och jo - tro mig - det kommer användas! 30min varje morgon! Ihop med musik! Underbar start på dagen! :)

Nu - ett erbjudande!
Är du som jag - dålig på att ta dig ut och motionera?!
Trivs du också hemma - kanske nära barnen?!

Grejen är så här!
Se nedan...





Alltså - 1 motionsband kostar 3999:- 2 band kostar 3999:- ihop.
Vill du köpa det ena ihop med mig?!
Med frakt och avgift blir det 2300:- för oss var!
Sen kan vi motionera i lugn och ro hemma i vardagsrummet - när vi vill, utan att skaffa barnvakt :)
Toppen va?!

Skriv en rad, ring eller sms:a om detta är nåt för dig!

- Posted using BlogPress from my iPhone