Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 5 juni 2012

Update!

Lägesrapport?!
Hmm, jo, som ni märkt har jag inte vart så flitig på att skriva.
Ber om ursäkt för det - igen! Bättring ska ske!
Vet dock inte om det blir i juni ;)

Jag går in i min sista månad av de 4 i min kvalificeringsperiod!
Också den mest intensiva!
Det är nu det gäller!
Ladda, fokusera och gasa!

Ut och ha kul! :)
Jag har ju världens roligaste jobb, så det blir ju inte så jobbigt på det viset! :)

Men, du som följt mig vet att jag under flera år haft en dröm!
En stark dröm som jag verkligen tänker förverkliga!
En dröm som jag gärna delar...
En dröm jag kämpat med sen innan mamma blev sjuk...
En dröm som jag gång på gång fått skjuta upp...
Men nu - NU ska jag klara det!

OM du vill hjälpa mig en bit på vägen så blir jag otroligt lycklig om du skickar ett sms, eller ringer till mig och ber om antingen en make-upuppföljning och låter mig träna på företagspresentation samtidigt, eller om du samlar 2-5 väninnor för en mysig stund med hudvård/make-up eller SPA och är värdinna för en visning som jag kommer och håller. Som tack får du en stor kram och ett presentkort!

OCH, snälla - har du funderat på att hänga på mig i mitt fantastiska växande team så är det nu det är som mest lägligt och mest förmånligt även för dig! Oavsett om du vill jobba mycket, lite eller om ett tag...
Finns mycket att få :)
Kravlöst och galet kul och massa produkter av högsta kvalitét! Inget att förlora - allt att vinna!!

Så, vill du vara en del av min dröm och gå en bit med mig på min väg - så är du varmt välkommen!

Puss å kram!